приватне підприємство

“Новий рівень у бізнесі? Тоді це приватне підприємство!”

Наважилися перейти на новий рівень у бізнесі? Тоді вам просто необхідно зареєструвати свої приватні підприємства або тільки одне таке підприємство!

Які переваги приватних підприємств, як їх зареєструвати, куди йти? Про все це читайте далі!

Переваги ПП
  • засновники самостійно визначають принципи і механізми управління ПП;
  • засновники несуть відповідальність за зобов’язання ПП лише в межах своїх вкладів;
  • в законодавстві відсутній мінімум для статутного капіталу, а тому статут може бути об’ємом в 1 гривню;
  • підприємницька діяльність може бути як з найманими працівниками, так і без них;
  • власник самостійно керує підприємством, що дає можливість оперативно реагувати на зовнішні чинники.
Недоліки ПП
  • Відсутній окремий закон, який би регулював діяльність приватного підприємства, тому суб’єкти вимушені керуватися загальними положеннями Цивільного та Господарського кодексів. Тому виникає багато спірних питань на практиці (наприклад, порядок створення та діяльності органів управління, створення статуту, приєднання нових членів, виплата дивідентів тощо). Тому потрібно детально такі моменти прописувати в статуті підприємства.
  • Власник ПП зобов’язаний зареєструвати таке приватні підприємства згідно із Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців».

Реєстрація ПП

1. Отримання виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців про взяття на облік.

Де її взяти? У відділенні Державної реєстраційної служби України вашого міста. Там вам видадуть усі необхідні бланки і анкети, а також рахунок на 34 грн. (це плата за реєстрацію).

За темою:  «7 порад, які допоможуть вам знайти хорошого адвоката!»

Рахунок оплачується у відділенні банку, яке зазвичай знаходиться в самому відділенні або поряд з ним. Заповнюємо всі анкети біля дошки з прикладами. Беремо талончик в чергу до реєстратора.

У кабінеті реєстратора подаєте заяву, а також копію ІНН. Не забудьте взяти нову довідку про податковий номер, якщо ви поміняли місце прописки або втратили стару довідку. Потім треба буде прийти через пару днів до того ж реєстратора та забрати ваші виписки. Тепер залишилося стати на облік в податковій і пенсійний фонд.

приватне підприємство

“Облік в податковій і пенсійному фонді- обов’язкові етапи реєстрації ПП!”.

2. Класифікатор видів економічної діяльності або КВЕД.

При проходженні процесу реєстрації, вам необхідно буде визначитися з видами діяльності, якими ви будете займатиметеся.

У податковій надають до вибору 6 видів діяльності – 1 як основний і 5 додаткових. Краще прописати всі 6 позицій. Адже якщо ви займатиметесь тим, що не прописали в податковій, то можуть виникнути неприємності. У будь-якому разі, види діяльності можна буде змінити при необхідності. Радимо визначитися з усім цим ще до подання заяви про реєстрацію ПП.

З 2012 року діє оновлений КВЕД.

 3. Податкова служба

В залежності від об’єму річного доходу та кількості найманих працівників ви маєте право вибрати певний режим оподаткування, який для вас більше підходить.Але стати на облік в податкових органах вам необхідно стати в будь-якому разі, інакше ваші дії можуть кваліфікуватись як утаємнення доходів.

За темою:  «Головна заповідь юриста, яка збереже вас від в'язниці і заощадить гроші!»

Що стосується всіх необхідних документів, то про них вам підкажуть безпосередньо  в податковій. Будьте готові, що вас попросять купити стопку папок, конвертів і різних папірців.Якщо ви обрали спрощену систему оподаткування, то заповнюємо заяву про єдиний податок і отримуємо довідку 4-ООП.

Приходимо через тиждень в податкову і отримуємо журнал ведення обліку. При цьому можуть попросити надати копію довідки 4-ООП і ІНН.

приватне підприємство

“Не забувайте сплачувати всі податки і готувати необхідні звіти. Тоді у вас не виникне жодних неприємностей!”

4. Пенсійний фонд

До пенсійного фонду візьміть з собою копії довідки 4-ООП, ІНН, паспорти, папку-скорозшивач.

Зазвичай, пенсійний фонд вже повідомлений про те, що ви стали на облік в податковій, тому певні документи можуть бути вже підготовлені. Інакше – необхідно буде трохи почекати.

Коли все готово – забираємо повідомлення, і тепер кожен місяць платимо єдиний соціальний податок.

Вітаємо!

Тепер ви зареєстрували приватне підприємство і можете починати свою діяльність. Не забувайте сплачувати всі податки і готувати необхідні звіти. Тоді у вас не виникне жодних проблем і неприємностей.

Удачі!

Про загальні засади реєстрації підприємства на відео: