«Успішна юридична компанія: як відкрити за 6 ключових кроків?»

»»«Успішна юридична компанія: як відкрити за 6 ключових кроків?»

юридична компанія, юридична фірма, відкрити юридичну компаніюНезважаючи на розвиток сучасних технологій, популярність якісних юридичних послуг, яких потребують громадяни, постійно росте. А тому відкриття власної юридичної компанії – далекоглядне рішення, яке дозволить підняти власну практику на новий рівень.

Але організація бізнесу з нуля – завдання непросте, що вимагає в першу чергу грамотного планування. З чого розпочати? Про що потурбуватися в першу чергу? Які складнощі і ризики чекають? Відповіді на питання в цій статті.

Ми постараємося відповісти в цій статті на головні питання, що турбують тих, хто ще тільки збирається почати свою справу. Ми знаємо наскільки це важко і ризиковано, і представляємо вашій увазі покроковий алгоритм, слідуючи якому ви наб’єте менше шишок на початку свого підприємницького шляху.

ЦІКАВО ТАКОЖ:

Крок 1. Аналіз ринку і визначення спеціалізації

Вибір профілю практики, тобто вибір спеціалізації, – питання, визначитися з яким краще всього ще на етапі попереднього планування. Специфіка бізнесу професійних послуг в тому, що тут цінуються тільки вузькі фахівці, а”загальний профіль” викликає менше довіри у потенційного клієнта. Виходячи з цього, на самому початку вашої практики ми рекомендуємо визначитися із спеціалізацією.

Які бувають види спеціалізацій?

Виходячи з нашого досвіду, а також з досвіду наших Партнерів, можна піти 2-мя основними шляхами, для того, щоб визначитися із спеціалізацією.

  • За типом клієнтів – обслуговування фізичних або юридичних осіб. Найпростіший вид спеціалізації, який дозволяє вам розділити клієнтів на 2 великих групи і відмовитися від однієї на користь іншої.
  • За сферою права – кримінальне, цивільне, податкове, митне і тому подібне. Вужче ділення, з професійної точки зору. Ви можете також комбінувати і займатися, наприклад, банкрутством тільки фізичних осіб.

Як вибрати спеціалізацію і не помилитися?

Універсальної відповіді на питання, як же вибрати профіль діяльності, не існує. Але є мінімум три підходи до цієї проблеми, кожен з яких по-своєму ефективний. Вирішуйте, який параметр стане основним для вас:

  1. Конкуренція. Виберіть нішу з найбільш низькою конкуренцією. Для цього, звичайно, доведеться спочатку оцінити ринок пропозицій у вашому регіоні.
  2. Практичний досвід. Вже є практичний досвід ведення справ в суді? Виберіть ту сферу права, в якій ви прямо сьогодні зможете показати потенційному клієнтові кейс успішних справ.
  3. Особисті переваги. Зупиніться на найцікавішій вам області права. Так, ви можете просто вибрати ту сферу, яка вам близька, цікава, в якій вам дійсно хочеться розвиватися і працювати. Особисте відношення до роботи – важливий показник для клієнта.

Основна складність вибору спеціалізації в області професійних послуг полягає в тому, що тут неможливо повністю”промацати” аудиторію, запропонувавши їй дегустацію або тест-драйв послуг, щоб зрозуміти, яка область найбільш затребувана. Ви повинні розуміти, що, так або інакше, доведеться піти на ризик, а наскільки він буде виправданим – покаже час.

Крок 2. Складання бізнес-плану юридичної компанії

Створення юридичної компанії – це в першу чергу бізнес-ідея, яка вимагає усебічного опрацювання. Треба оцінити її масштаби, плановану ефективність, окупність, з’ясувати співвідношення попиту і пропозиції, продумати і візуалізувати послуги, які ви збираєтеся продавати клієнтам, – словом, треба зрозуміти, наскільки ідея придатна для реалізації. Для цього потрібно буде скласти детальний бізнес-план.

З чого складається бізнес-план юридичної фірми?

  1. Описова частина. На цьому етапі ви продумаєте організаційно-правову форму, уточните спеціалізацію і перелік послуг, визначите необхідну площу офісу, кількість робочих місць і так далі.
  2. Аналіз ринку послуг і конкуренції. Аналіз ринку юридичних послуг регіону допоможе вам не лише визначитися з власною спеціалізацією, але і виявити слабкі місця конкурентів, щоб зробити вашу фірму краще.
  3. Маркетинговий план. Вкладення в маркетинг є чи не найважливішою частиною бізнес-плану для сфери професійних послуг. Ви повинні чітко розуміти, що пропоновану вами послугу не можна побачити, відчути, спробувати. Єдиний реальний шлях залучення клієнтів – рекламна кампанія, яка, безумовно, має бути продуманою з першого дня існування фірми (а краще почати напрацьовувати потенційну аудиторію ще до відкриття!).
  4. Фінансовий план. Детальні фінансові розрахунки – скільки планується витратити і скільки отримати.
  5. Оцінка ризиків. Важливо не лише продумати, які риски найбільш вірогідні для майбутньої юридичної фірми, але і до яких наслідків вони можуть привести, а також яким чином їх усувати.

Бізнес-план допоможе вам “розкласти по поличках” усі свої задумки і відразу оцінити усі можливі ризики і вірогідність втрати інвестованих в справу засобів.

Крок 3. Офіс юридичної компанії

Привабливість юридичного бізнесу в тому, що відкрити кабінет для роботи ви зможете навіть у себе в квартирі. Ми говоримо про те, що офіс, особливо на початкових етапах, взагалі не є необхідністю. Первинне завдання – пошук клієнтів. Навіщо вам офіс, який буде порожній?

Більше того, при правильному підході відсутність офісу може навіть стати вашою “фішкою”: ви запропонуєте клієнтові зустріч на зручній для нього території. Особливо це актуально, якщо планується робота з юридичними особами.

Складніше, якщо ви віддали перевагу роботі з “фізиками”. Простим людям з серйозними особистими проблемами украй важливо, щоб компанія вселяла довіру. А зустрічають, звичайно, по одягу, тобто за зовнішнім виглядом кабінету фахівця. В цьому випадку вам спершу підійде коворкінг в центрі міста. Оренда буде порівняно недорогою, а ви отримаєте “офіс з відмінним місцем” розташування, куди зручно добиратися на громадському транспорті.

Порада: при виборі місця розташування офісу враховуйте наявність поблизу нотаріальної контори, державного багатофункціонального центру та інших організацій, які можуть виявитися корисними вам і вашим майбутнім клієнтам.

юридична компанія, юридична фірма, відкрити юридичну компанію

 

Крок 4. Устаткування

Нематеріальний характер послуг, що робляться, хороший ще і тим, що для здійснення ефективної діяльності не знадобиться складне і дороге устаткування. По суті, навіть не занадто важлива якість оргтехніки. Дохід тут приносять знання і кваліфікація співробітників.

Для початку роботи – а ми говоримо в цій статті саме про те, як почати будувати свою юридичну фірму з нуля – вам знадобляться:

  • стіл
  • стілець
  • комп’ютер
  • принтер
  • телефон.

Такий нехитрий набір “офіс молодого юриста” є у будь-якому коворкінг-центрі або бізнес-інкубаторі. Вам залишається лише вибрати і орендувати свій перший кабінет для роботи.

Крок 5. Персонал юридичної фірми

Бюджету з лишком вистачило на усі попередні пункти і ви хочете відразу вкластися в розширення штату? Тоді можна найняти секретаря, бухгалтера, особистого помічника і технічний персонал, звичайно ж. Але почекайте.

А навіщо вони вам, якщо ви ще тільки стоїте на порозі початку власного бізнесу і не впевнені в завтрашньому дні?

Юридичній компанії потрібні в штаті фахівці, що мають профільну освіту, хоч би мінімальний досвід практичної діяльності і статус адвоката, якщо кримінальне право планується як основна або одна із спеціалізацій. Усе інше – у міру розвитку.

Крок 6. Маркетинг юридичної компанії

Маркетинг – це система притягнення нових і утримання вже існуючих клієнтів вашого бізнесу професійних послуг. Саме грамотна маркетингова стратегія дозволить юридичній фірмі розвиватися швидко і в строго позитивній динаміці.

Будемо чесні, залучати клієнтів у бізнес професійних послуг складно.

Складно тому, що об’єктивно оцінити якість послуги не можна, як і дати на неї 100% гарантію. А хороший маркетинг, який, до речі, навіть не вимагає якихось нечуваних вкладень, дозволить переконати потенційного клієнта, що ваша послуга йому потрібна, що саме ви розв’яжете його проблему.

Представте: сьогодні ви зареєстрували юридичну особу, і, по суті, ваша юридична компанія вже почала існувати. А що робити далі? Де і як шукати клієнтів? Чим заманювати їх?

Розгубилися?

Пропонуємо маркетинговий “План мінімум” для новачків:

  1. Юридичний сайт, що продає. Інтернет-простір – перспективний майданчик для розвитку бізнесу юридичних послуг. Персональний сайт – інструмент, що одночасно служить як для прямого притягнення клієнтів, так і в якості сарафанового радіо.
  2. Генерація трафіку. Ефективним інструментом, що продає, сайт робить стабільний потік цільових відвідувачів. Притягнути цих відвідувачів допоможуть різні інструменти маркетингу: наприклад, контекстна і таргетована реклама.
  3. ЗМІ. Публікації в ЗМІ не втрачають своєї актуальності. Зацікавившись прочитаним матеріалом і побачивши в нім особисту проблематику, читач (а точніше вже ваш потенційний клієнт) обов’язково постарається вийти на зв’язок з автором. Крім того, публікації в ЗМІ підтверджують вашу компетенцію в очах клієнтів.
  4. Виступи. Публічні виступи дозволяють наочно демонструвати експертность і кваліфікацію, напрацьовує собі ім’я і статус фахівця.

Уся діяльність має бути спрямована на запам’ятовуваність і впізнанність вас як професіонала в області юридичних послуг, тобто на створення вашого особистого бренду. Продумана і така, що пропрацювала хоч би на рік вперед система маркетингу – ось запорука успіху молодої юридичної фірми.

РЕКОМЕНДУЄМО ТАКОЖ:

Підводячи підсумкову риску, ми ще раз нагадуємо, що відкриття власної справи – процес трудомісткий і досить довгий. Тут важливе перспективне планування усіх аспектів і напрямів роботи: від аналізу ринку і вибору спеціалізації до складання повноцінного бізнес-плану і вибору маркетингової стратегії.

Наша головна порада новачкам: НЕ РОЗПИЛЯЙТЕ РЕСУРСИ!

Акумулюйте їх в притягнення клієнтів, методично і упевнено вибудовувавши особистий бренд, який працюватиме на вас довгі роки.

Джерело: jurmarketing.ru

Про страхи і цілі при відкритті юридичної компанії та як їх подолати дивіться на відео нижче:

Корисний матеріал? Оцініть зірочками:

Зовсім не файноНе файноНе дуже файноФайноДуже файно 1 5,00 з 5

Є питання? Натисніть нижче "ОТРИМАТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ"!

ОТРИМАТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ

Натисніть і підпишіться на «НОВИНИ» або канал «TELEGRAM» та станьте генієм юриспруденції!

Знайшли помилку? Виділіть її і натисніть Ctrl+Enter

2017-12-14T10:15:46+00:00 Tags: |
Правова Консультація
Все про закон в інтимних подробицях!

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Добавить комментарий

Такой e-mail уже зарегистрирован. Воспользуйтесь формой входа или введите другой.

Вы ввели некорректные логин или пароль

Извините, для комментирования необходимо войти.

Send this to a friend