приватне підприємствоТовариство з обмеженою відповідальністю (далі – ТОВ, Товариство) – найпоширеніша організаційно-правова форма юридичної особи. Це зумовлено простотою ведення її діяльності як в правому сенсі, так і в бізнесовому.

Раніше писали статті на тему реєстрації ТОВ, переваг та недоліків такої форми, з ними ви можете ознайомитися за посиланнями:

Товариство з обмеженою відповідальністю має статутний капітал, який розділений на частки. Розмір частки статутного капіталу залежить від вкладу кожного з засновників ТОВ (визначається в статуті ТОВ).

До статутного капіталу можна вносити грошові кошти, рухоме майно, нерухомість, майнові права, інтелектуальну власність.

Мінімальна кількість учасників ТОВ – одна особа, а максимальна кількість – 100 осіб. При перевищенні цієї кількості ТОВ має прийняти рішення про перетворення в акціонерне товариство.

Кожен учасник несе відповідальність за зобов’язаннями ТОВ в межах внесених вкладів до статутного капіталу.

Загальні збори учасників є головним органом ТОВ, який приймає найважливіші рішення і працює в момент проведення зборів.

Директор є виконавчим органом ТОВ, який здійснює організаційну, координаційну, представницьку та іншу діяльність, яка необхідна при виконанні мети створення Товариства.

Для підготовки пакету документів щодо реєстрації ТОВ для нас необхідна наступна інформація:

  1. Назва Товариства;
  2. Розмір статутного капіталу (не обмежений мінімальний чи максимальний розмір);
  3. Місцезнаходження ТОВ (адреса засновників, директора або інша адреса);
  4. Скани паспортів і кодів всіх засновників і директора;
  5. Інформація про види діяльності, на підставі якої ми підберемо КВЕДи;
  6. Номери телефонів (можна також за бажанням додати e-mail).

Готовий пакет документів підписується у засновників, до якого входять:

  1. Нотаріальна довіреність від кожного з засновників (можуть бути нотаріально засвідчені копії);
  2. Два примірники статутів (нотаріально засвідчений або просто підписаний засновниками);
  3. Протокол установчих зборів учасників.

Результатом реєстраційних дій буде отримання наступних документів:

  1. Виписка (з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань);
  2. Один примірник Статуту;
  3. Один примірник Протоколу Загальних зборів.

Вартість реєстрації ТОВ складає 900 грн. без додаткових послуг.

Строк виконання послуги – 2-3 дні (сюди не входять строки реєстрації платником певного податку чи отримання ліцензій).

Вся організаційна діяльність щодо передачі, надсилання, підписання документів може здійснюватись з використанням послуг Нової пошти.

Майже будь-яка реєстрація ТОВ супроводжується супутніми послугами, а саме:

  • Реєстрація платником ПДВ (600 грн.);
  • Реєстрація платником єдиного податку (500 грн.);
  • Виготовлення печатки (300 грн.);
  • Підбір юридичної адреси (3500 – 4000 грн. за рік користування адресою);
  • Довідка зі статистики (300 грн.);
  • Акредитація на митниці, тобто облік особи, яка здійснює зовнішню економічну діяльність (500 грн.);
  • Отримання ліцензій;
  • Отримання дозволів.

Підготовка документів на реєстрацію ТОВ з засновниками нерезидентами потребуватиме додаткової оцінки вартості роботи у зв’язку з певними особливостями реєстраційних дій.

В тому випадку, коли засновником ТОВ виступатиме юридична особа – нерезидент, то необхідно буде отримати додаткові документи, а саме:

  • Витяг з іноземного торгового або судового, або банківського чи іншого реєстру передбаченого законодавством засновника нерезидента (даний витяг має бути перекладений на українську мову і в залежності від країни реєстрації нерезидента – апостилізований або нотаріально засвідчений);
  • Рішення загальних зборів чи іншого органу нерезидента, вповноваженого приймати рішення про заснування юридичної особи на території України.

За вашим бажанням ми можемо працювати на відстані (офлайн). Для цього нам просто потрібні e-mail, телефон та документи, які можна надіслати через Нову пошту.

РЕЄСТРУЙ ТОВ ПРЯМО ЗАРАЗ!

ЗАКАЖИ ПОСЛУГУ З РЕЄСТРАЦІЇ ТОВ ПРЯМО ЗАРАЗ!

[contact-form-7 id="5530" title="Posluga"]